کد خبر:43384
پ
منبع : مجله پدال

هنسی نویگیتور در برابر نسخه استاندارد نویگیتور

برای فهمیدن اینکه کدام‌یک از این دو شاسی‌بلند لینکلن سریع‌تر هستند به نبوغ زیادی احتیاج نداریم. واضح است که در خط مستقیم نویگیتور تیون شده توسط هنسی سریع‌تر از نسخه استاندارد این شاسی‌بلند لوکس خواهد بود. اما چیزی که هنسی به دنبال برجسته ساختنش بوده تفاوتی است که 150 اسب بخار اضافی ایجاد می‌کند؛ بنابراین ... The post هنسی نویگیتور در برابر نسخه استاندارد نویگیتور appeared first on مجله پدال.

برای فهمیدن اینکه کدام‌یک از این دو شاسی‌بلند لینکلن سریع‌تر هستند به نبوغ زیادی احتیاج نداریم. واضح است که در خط مستقیم نویگیتور تیون شده توسط هنسی سریع‌تر از نسخه استاندارد این شاسی‌بلند لوکس خواهد بود.


اما چیزی که هنسی به دنبال برجسته ساختنش بوده تفاوتی است که 150 اسب بخار اضافی ایجاد می‌کند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید 450 اسب بخار تولیدی توسط نویگیتور استاندارد کافی است بهتر است توانایی‌های نویگیتور 600 اسبی هنسی را ببینید تا در این صورت نظرتان را تغییر دهید.


این قدرت بیشتر از دل پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربویی بیرون می‌آید که تنها انتخاب در دسترس برای چهارمین نسل نویگیتور می‌باشد؛ و فاصله‌ی قابل‌توجهی بین این دو خودرو وجود دارد و آن را در ویدئوی منتشر شده خواهید دید.


به منظور تولید قدرت بیشتری نسبت به لامبورگینی گالاردو LP570-4، هنسی از سیستم القای پرفشار، اینترکولر بزرگ‌تر و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ استفاده کرده است. این تیونر همچنین نرم‌افزار پیشرانه را دوباره برنامه‌ریزی کرده تا 600 اسب بخار یاد شده به دست آید.


این شرکت ادعا می‌کند نویگیتور تیون شده تنها در عرض 4.8 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و مسافت 400 متر را در 12.9 ثانیه و با سرعت 172 کیلومتر در ساعت طی می‌کند. این عملکرد برای خودرویی با 2579 کیلوگرم وزن کاملاً قابل‌توجه است.


هنسی همچنین یک جفت دیسک ترمز برمبو برای نویگیتور تدارک دیده و ارتفاع آن را نیز کاهش داده است. تکمیل کننده‌ی تغییرات هم رینگ‌های آلیاژی مونوبلاک است.

[ دانلود ویدئو]


منبع
مجله پدال
کلیدواژه :
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • به زودی... به زودی...

    به زودی...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید