کد خبر:8290
پ
منبع : مجله پدال

پیوستن مدیر طراحی اسبق رولزرویس به هونکی

در حرکتی سورپرایز کننده، مدیر طراحی اسبق رولزرویس آقای جایلز تیلور به برند لوکس چینی یعنی هونکی پیوست. کمپانی مادر هونکی یعنی گروه فاو اعلام کرد تیلور به عنوان معاون مدیر جهانی طراحی این برند و مدیر خلاقیت ارشد آن ایفای نقش خواهد کرد. تیلور در جایگاه جدید خود مسئول اصلی استراتژی‌های طراحی جدید و ... نوشته پیوستن مدیر طراحی اسبق رولزرویس به هونکی به صورت اختصاصی برای مجله پدال. نگاشته و منتشر شده است

در حرکتی سورپرایز کننده، مدیر طراحی اسبق رولزرویس آقای جایلز تیلور به برند لوکس چینی یعنی هونکی پیوست. کمپانی مادر هونکی یعنی گروه فاو اعلام کرد تیلور به عنوان معاون مدیر جهانی طراحی این برند و مدیر خلاقیت ارشد آن ایفای نقش خواهد کرد.


تیلور در جایگاه جدید خود مسئول اصلی استراتژی‌های طراحی جدید و کانسپت های منحصربه‌فرد برای برند لوکس هونکی خواهد بود. همچنین این مدیر جدید به تثبیت مرکز طراحی پیشرفته‌ی فاو در مونیخ کمک خواهد کرد. تیلور همچنین باید به جهانی شدن فلسفه‌ی طراحی محصولات فاو از جمله خودروهای خودران کمک کند.


جایلز تیلور در مونیخ مستقر خواهد شد جایی که تیم طراحی سطح بالایی در آنجا مشغول بکار هستند. مرکز طراحی پیشرفته‌ی فاو عموماً پروژه‌های برند هونکی را پیش خواهد برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به محصولات مفهومی و تولیدی اشاره کرد.


تیلور تجربه‌ی قابل‌توجهی در طراحی خودروی سوپر لوکس دارد. او از سال 2012 تا ژوئن سال جاری مدیر طراحی رولزرویس بوده است. در این سال‌ها تیلور مهم‌ترین محصولات نوین این برند از جمله کانورتیبل داون، نسل جدید فانتوم و شاسی‌بلند کولینان را طراحی کرده است. او همچنین در سال 2016 اقدام به طراحی کانسپت خودران 103EX کرد.


تیلور پیش از پیوستن به رولزرویس به مدت 13 سال در جگوار حضور داشت و طراح اصلی مدل‌های سدان XJ کنونی و XK محسوب می‌شود.


خب با این تفاسیر چرا تیلور با تجربه باید به فاو بپیوندد؟ جدای از بعد مالی قضیه که کاملاً قابل‌توجه است، تبدیل برند هونکی به لوکس سازی جهانی یک چالش هیجان‌انگیز در مقایسه با حضور در رولزرویس محسوب می‌شود.


تیلور دراین‌باره می‌گوید:

من کاملاً به دنبال اتخاذ روشی جدید در فاو هستم. هونکی به عنوان قدیمی‌ترین و مشهورترین برند چینی تاریخچه‌ی فرهنگی و صنعتی قابل‌توجهی دارد. عناصر الهام‌پذیر زیادی حول‌وحوش این برند وجود دارد تا به این ترتیب بتوانیم محصولات مدرنی برای عصر جدید تولید کنیم.




نام هونکی که در زبان ماندارین به معنی پرچم قرمز است در سال 1958 تأسیس شده و در آن زمان تنها مدیران رده‌بالای دولتی اجازه‌ی استفاده از محصولات این شرکت را داشتند. این برند در اواسط دهه 90 میلادی احیا شد. مالک هونکی یعنی گروه فاو یکی از سه خودروساز بزرگ چین می‌باشد.

منبع
مجله پدال
کلیدواژه :
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • به زودی... به زودی...

    به زودی...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید